Παρασκευή 12 Ιουλίου 2024

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΧΕΙΡΑΜ

 



                       Ο  ΜΥΘΟΣ  ΤΟΥ  ΧΕΙΡΑΜ  

Θα σας πω Φίλτατοι αδελφοί μου και αδελφές μου  κατ΄ αρχάς μερικά περί των αναφερομένων εις τον Μύθο του Χειράμ και εν συνεχεία θα προσπαθήσω να σας τον αναλύσω.

Οι δυο πρώτοι βαθμοί του Τεκτ.θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως μια δοκιμαστική σιωπηλή περίοδος μελέτης και προετοιμασίας δια την πρώτην γνωριμίαν με τον διδ. Χειράμ, τον ήρωα του μυητικού Τεκτονικού Δράματος. Ποιος όμως είναι πράγματι ο Χειράμ; Είναι ο Αρχιτέκτωνας του Ναού του Σολωμώντος ή ενας μύθος Ταυτισμένος με την Τεκτονικήν Παράδοσιν; Στην βίβλο αναφέρεται ότι ο Χειράμ  ήταν γιός ενός κατοίκου της ΤΥΡΟΥ που ονομάζετο ΟΥΡ που σημαίνει ΠΥΡ η του ΝΕΦΘΑΛΕΙΜ και μιας γυναίκας από την φυλή ΔΑΝ. Aπο αστρονομικής πλευράς, ο Χειράμ είναι ο ελαττωθείς ΗΛΙΟΣ κατά την είσοδον του στα κατώτερα σημεία του ζωδιακού, αναγεννώμενος κάθε χρόνο μετά την χειμερινή τροπή(ταύτηση με τον ΜΙΘΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΣΟΡΙ).

Ο Μύθος λέγει για τον Χειράμ ότι το Πνεύμα του Πυρός ο Αγγελος του Φωτός,ο ΕΒΛΙΣ, ερωτεύθηκε παράφορα την Ευα.Από την Ερωτικην ενωσιν του ΕΒΛΙΣ και της Ευας γεννήθηκε ο Καιν.Ο ζηλότυπος Αδωναι εξώρισε τον ΑΔΑΜ και την ΕΥΑ από τον κήπο της ΕΔΕΜ,επειδή ο ΕΒΛΙΣ  μετέδωσεν στον ΚΑΙΝ το ελεύθερον πνεύμα και την ανεξάρτητην ψυχήν του σε αντίθεση με τον ΑΒΕΛ,απόγονο του ΑΔΑΜ στον οποίο ο ΑΔΩΝΑΙ ειχε εμφυσήσει ψυχή δουλική.Ο Χειράμ θεωρείται απ’ ευθείας απόγονος του ΚΑΙΝ και των Πνευμάτων του Πυρός.

Ο Αδωναι καταδιώκει αμείλικτα το γένος του ΚΑΙΝ και με τον κατακλυσμό επνιξε χιλιάδες απογόνους του,ενώ ο ΧΕΙΡΑΜ οδηγείται από τον Πρόγονο του, ΤΟΥΜΠΑΛΚΑΙΝ,εν μέσω του Πυρός,στα εγκατα της γής,εις το Βασιλειο του ΕΒΛΙΣ ,εκει οπου παύει η ΤΥΡΡΑΝΙΑ ΤΟΥ ΑΔΩΝΑΙ και γευεται τους καρπούς του δένδρου της γνώσεως και της Επιστήμης.Στο Αδυτο του Πυρός ο ΤΟΥΜΠΑΛΚΑΙΝ εξηγεί στον ΧΕΙΡΑΜ τις αδυναμίες και τα ταπεινά πάθη του ΑΔΩΝΑΙ και προφητεύει την επικράτησιν των απογόνων του ΧΕΙΡΑΜ ,οι οποίοι θα καθιερώσουν σε ολόκληρον την γήν,την λατρείαν του Πυρός καταρίπτοντες την στείραν τυρρανίαν του ΑΔΩΝΑΙ.Ο Μυθος του Χειράμ εχει αμεσο συσχετισμό με τον μύθο του Προμηθέως που υπήρξε διδάσκαλος του ανθρωπίνου γένους και δίδαξε την χρήσιν του πυρός και τις μεταλλευτικές τέχνες,γνωστού οντος ότι το πύρ υπήρξε το πρώτον οργανο του ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.Εχουμε λοιπόν,ταύτηση του ΧΕΙΡΑΜ με τον Προμηθέα και του ΤΟΥΜΠΑΛΚΑΙΝ με τον ΘΕΟ ΗΦΑΙΣΤΟ.Ας αναφερθούμε λοιπόν δι ολίγον και εις τον μύθον του Προμηθέα δια να αντιληφθούμε τα πράγματα καλύτερον.

Ο Προμηθεύς ητο Θεάνθρωπος και προνοητής.Πατέρας του ητο ο Τιτάνας ΙΑΠΕΤΟΣ.Κατά τον Ισίοδιον (υπάρχουν αλλαι 2 θεωρείαι)ητο μια μέση υπαρξις μεταξύ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥ αντίπαλος του Διός και προστάτης των θνητών και προνοητής υπέρ αυτών,προμηθεύσας εις αυτούς το πύρ εξ ουρανού και γενώμενος ως εκ τούτου,ο Θεμελιωτής του Ανθρωπίνου Πολιτισμού.Κατά την διάρκειαν της ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ,θεοί και ανθρωποι φιλονικούσαν δια τας αποδοτέας υπο των ανθρώπων εις εκείνους θυσίας.Εις μιαν χρονικήν στιγμήν ο Προμηθεύς απεφάσισε να εξαπατήσει τον ΔΙΑΝ με τον ακόλουθον τρόπον.Εσφαξε ένα ΤΑΥΡΟ και τον εκαμε 2 ΜΕΡΙΔΑΣ.Εις την μιαν μερίδα περισυνέλεξεν εντος του δέρματος του ζώου τα καλύτερα τεμάχια του κρέατος και τα εντόσθια ,εις την κορυφήν όμως εβαλε να φαίνεται το χειρότερον των μερών του σώματος το στομάχι.Εις την αλλην μερίδα εβαλε τα οστά του ζώου μετά του πάχους,ως το φαινομενικώς καλύτερον μερίδιον.Αλλά όταν ο ΖΕΥΣ αντελήφθην τον δόλον τούτου του Προμηθέως ,εξέλεξεν μεν υπερ αυτού τα οστά μετα του πάχους, αλλα εκδικήθηκε τον Προμηθέα στερήσας τους Θνητούς του πυρός. Ο Προμηθεύς κλέπτει τότε το Πυρ εξ ουρανού, κρύψας αυτό εντος κοίλου κορμού νάρθηκος. Ο ΖΕΥΣ αλυσοδένει τον Προμηθέα εις ένα κίονα,οπου αετός κατέτρωγε κάθε μέρα το ηπαρ αυτού,το οποίον όμως ανανεούτο την νύκτα .Ετσι ο Προμηθέας εξετέθη εις διαρκή βάσανα.Ο ΗΡΑΚΛΗΣ εφόνευσεν τον Αετόν και απελευθέρωσε τον βασανιζόμενον Προμηθέα ,με την συγκατάθεσιν του ΔΙΟΣ.Ο ΖΕΥΣ δια να τιμωρήσει τους ανθρώπους εδωσεν ΔΩΡΟΝ εις τον ΠΡΟΜΗΘΕΑ το κουτί της ΠΑΝΔΩΡΑΣ εις το οποίον περιείχοντο νόσοι και βάσανα παντός ειδους τα οποια ενεσκηψαν εις το ανθρώπινο γένος μόλις το ανοιξαν.

Και τέλος ο Προμηθέας εκπροσωπεί την δημιουργικήν ενέργειαν της φύσεως και είναι δημιουργός του Πνευματικού και του σωματικού ανθρώπου,χάριν του οποίου υπέστη την τιμωρίαν του φθονερού ΘΕΙΟΥ.Αλλα ας επανέλθομεν εις τον ΧΕΙΡΑΜ.

Ο ΧΕΙΡΑΜ από ηθικης απόψεως είναι ένα μοναδικό σύμβολο Δικαιοσύνης,είναι η ιδέα της ΠΡΟΟΔΟΥ,ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.

Ο Πολιτισμός και η πρόοδος είναι δυνάμεις ακατάλυτοι και εάν ακόμη δια διαφόρους λόγους εκλείψουν προσωρινά εξακολουθούν να ζούν υπο τον κλάδον της ακακίας περιμένοντας την ημέραν της ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ,εις την Πνευματικήν ζωήν.Από Τεκτονικής απόψεως ο ΧΕΙΡΑΜ είναι το εκούσιο θύμα των τριών αχρείων εταίρων οι οποίοι μη δυνάμενοι να του αποσπάσουν την μυστικήν ιεράν λέξιν τον δολοφονούν.Με την πάροδον 7 ημερών από την εξαφάνησιν του διδασκάλου,ο Σολωμών ανησυχών δια την τύχη του ΧΕΙΡΑΜ απέστειλε 9 διδ..προς αναζήτησιν του,οι οποίοι χωρίσθησαν εις 3 ομάδας που κατευθύνθησαν προς τις θύρες του ΒΟΡΡΑ,της Μεσημβρίας και της ΑΝΑΤΟΛΗΣ΄.

Ζωηρό φώς αναδυόταν από υψηλόν λόφον στην ΑΝΑΤΟΛΗΝ.Οι διδάσκαλοι εσπευσαν και βρήκαν τον φρεσκοσκαμμένον τάφο του ΧΕΙΡΑΜ με μοναδικον σημάδι ένα φυτεμένο κλάδο ακακίας.Οι 9 Διδάσκαλοι αποφάσισαν να αντικαταστήσουν την μυστικήν λέξιν που απωλέσθη με νέαν.Ο ΣΟΛΩΜΩΝ ενεκρινε την απόφασιν και οι Διδ τοποθετημένοι κυκλικά γύρω από τον τάφο,επρόφεραν την νέαν λέξιν,ο ενας στον άλλο και  προς τα δεξιά αρχής γενομένης από τον διδ..που ανήγειρε το πτώμα.Όπως σε όλα τα Αρχαία Μυστήρια η διαδικασία της Μύησις συμβολίζει τις  τροχιές των ουρανίων σωμάτων και την γονιμοποιόν επίδρασιν τους εις την γήν.Ο Χειράμ όπως ο Μίθρας ,ο Οσιρις,ο Βάκχος είναι μια από τις πολλές προσωποποιήσεις του Ηλίου που πεθαίνει κατά το χειμερινό ηλιοστάσιο και αναγεννάται την ιδια εποχή.Είναι ο αγαθός και χρηστοήθης ανθρωπος,ο δίκαιος,ο ελεύθερος,ο προοδευτικός,ο ενάρετος.Είναι εκείνος ο Ανθρωπος,ο μύστης που γνωρίζει το μυστικό της ζωής και φονεύεται από την Φιλοδοξία,το ψεύδος και την Αγνοια.

Όμως στην συμβολικήν γλώσσα ο Θάνατος είναι η θύρα της ζωής.Το σώμα του Χειράμ ανευρέθη από τους 9 διδ..σε αποσύνθεση,αλλα ο κλάδος της πράσινης ακακίας παρέμεινε θαλερός,ζωντανό σύμβολο της ελπίδας της ανανέωσης της προσωπικής ζωής πέραν του φαινομενικού θανάτου.Η Ακακία σύμβολο της Αθανασίας θεωρείται αιώνιο σύμβολο δεσμού μεταξύ ορατού και Αοράτου ,Σκότους και φωτός,καλού και κακού.Ο πλέον ενοχος των τριών δολοφόνων του Χειράμ προδόθηκε από τον σκύλο του που φανέρωσε το καταφύγιο του και οι αλλοι δύο γκρεμίσθηκαν στα Λατομεία που ειχαν καταφύγει.Τα κεφάλια και των τριών εκομίσθησαν ενώπιον του Σολωμόντος .Μια ενέργεια ζητεί πάντοτε ιση αντενέργεια.Η  κακία τιμωρείται και η αρετή αμοίβεται.Ας καθησυχάσουν λοιπόν οσοι οραματίζονται τον θρίαμβο του Χειράμ στο ΦΩΣ,την δικαιοσύνην και την αλήθεια.Παρά τις επιβρανδύνσεις η εξέλιξις συνεχίζεται προς ένα μέλλον

Καλύτερον.

Ανάλυσις της περι ΧΕΙΡΑΜ παραδόσεως.Ο Κυριώτερος συντάκτης της ητο ο ΗΛΙΑΣ ΑΣΜΟΛ .Πρόκειται περι συμβολικής Ιστορίας και όχι περι  μύθου.Κάτωθεν του Συμβολισμού της κρύπτονται μεγάλαι αλήθειαι μεταξύ των οποίων ο νόμος του Αγώνος της ζωής προς τον Θάνατον.Διακρίνομεν 3 φάσεις του Αγώνος της ζωής.

ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΙΣ.. Ο Αγώνας αρχίζει μεταξύ ζωής και Θανάτου.Η Ζωή είναι ασθενεστέρα και υποχωρεί προ του Θανάτου.

ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΙΣ..Ο Θάνατος φαίνεται να θριαμβεύει,τότε ακριβώς η ζωή αγωνίζεται μετά περισσοτέρου σθένους.

ΤΡΙΤΗ ΦΑΣΙΣ..Η Ζωή θριαμβεύει με την σειράν της.Ο Θάνατος εδαμάσθη εκ νέου και υπέκυψε.

Δια να σας τα εξηγήσω πιο αναλυτικά σας φέρω  2 παραδείγματα.

1ον Ο ΣΠΟΡΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑΡΙΟΥ είναι προορισμένος να δώσει ζωήν εις ολόκληρον στάχην.Μόλις όμως φυτευθεί εντος της γής,αρχίζει ενας μεγάλος αγώνας μεταξύ του σπέρματος και των εξωτερικών στοιχείων.

Σε κάποια στιγμή ο κόκκος φαίνεται να εχει αποθάνει.Εν τούτοις τα φαινόμενα μας απατούν διότι ο σπόρος του σταριού την στιγμήν αυτήν ζεί περισσότερον από κάθε άλλη φορά.Εκ των κόλπων της σήψεως,της μελανώσεως και του χάους αναπτύσσεται το νέο φύτο.Ο σπόρος του σταριού εγινε ΑΘΑΝΑΤΟΣ με τους πολυάριθμους βλαστούς που θα παράγει.

2ον ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ο ΗΛΙΟΣ ο οποίος εχει αποστολή να δίδει ζωή εις όλα τα οντα του Πλανήτου μας που στρέφονται περί αυτόν.Μόλις ξεκινήσει το εργον του αρχίζει ο Αγώνας μεταξύ αυτού και του Χειμώνος.

Ο Χειμώνας φαίνεται να θριαμβεύει είναι υπερήφανος δια την σκληρότητα του,νομίζει ότι είναι ο μόνος κυρίαρχος της καταστάσεως και την στιγμήν που όλα πάνε να απωλεσθούν αναφαίνεται η ανοιξις με το θαύμα της Αναγεννήσεως.

ΦΊΛΤ..ΑΔ/ΦΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΔ/ΦΕΣ ΜΟΥ

Όπως ολαι αι Συμβολικαί ιστορίαι- η περί ΧΙΡΑΜ Παράδοσις περιλαμβάνει και αλλας μεγάλας αληθείας και εννοίας εκτός αναφερθείσης που μπορούμε να τις χωρίσουμε σε τρείς κατηγορίες,την ΦΥΣΙΚΗΝ ,ΤΗΝ ΗΘΙΚΟΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΝ.( Η πνευματική αναφέρεται πάλιν εις τον αγώνα μεταξύ της ζωής και του Θανάτου).

1)Η ΦΥΣΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ –ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ

Εάν φίλτ..αδ..μου και αδ/φες μου παρατηρήσομεν τον τρόπον,την μέθοδον κατά την οποίαν ο ΧΙΡΑΜ κατατάσει τους εργάτας του,θα δούμε την εφαρμογήν ενός Θεμελιώδους νόμου για να μπορέσει μια κοινωνία να αναπτυχθεί και να προοδεύσει.Δεν Χρειάζονται Κηφήνες  εις το υπο του ΧΙΡΑΜ αναληφθέντος εργου.Ολοι εργάζονται και αποδίδουν αναλόγως της ικανότητος των.

Ο ΧΙΡΑΜ εχει αντιληφθεί ότι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του ατόμου πρέπει να είναι απόλυτα ΣΕΒΑΣΤΗ και γι αυτό επιτρέπει εις κάθε εργάτην  του να αναλάβει την εργασίαν εκείνην την  οποίαν μπορεί να πραγματοποιήσει και να φέρει εις αίσιον πέρας.Ο ΧΙΡΑΜ εξαγγέλει ως βάσιν της Οργανώσεως του την αρχην <<ΕΚΑΣΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ>>και όχι την ανάληψιν θέσεων αναλόγως του μέσου και της διαβολής.

Όταν ο ΧΙΡΑΜ εχώρισεν σε 3 ταξεις τους εργάτας του πάντοτε ανάλογα της καταλληλότητος των ενεφανίσθη η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ.Πρέπει να εχομεν υπ΄οψιν μας ότι πάντοτε θα υπάρχουν διευθύνοντες και διευθυνόμενοι, κυβερνώντες και κυβερνούμενοι. Είναι νόμος φυσικός οι Πλανήτες να στρέφονται περι τον ΗΛΙΟΝ και να υπακούουν εις την ελξιν του.Κατά τον ιδιον τρόπον πρέπει να κυβερνάται μια οικογένεια.Πρέπει τα παιδιά μας να υπακούουν εις τας κατευθύνσεις μας ως γονέων.

Ο ΧΙΡΑΜ εφτιαξε μια ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΑΞΕΙΣ.

Εις την ιθύνουσαν τάξιν εχρησιμοποίησεν ανθρώπους όχι βάσει κληρονομικών τίτλων,περιουσιακών στοιχείων η ραδιουργίας και μέσων αλλα βασει της αξίας των.Τα πάντα εις την αξίαν και όχι εις την κληρονομικότητα ,τα πάντα εις την γνώσιν και όχι εις την περιουσίαν,τα πάντα εις την συνεργασίαν και όχι εις το μέσον.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΧΙΡΑΜ.

Συνοψίζοντας επαναλαμβάνω τας κοινωνικάς αρχάς του ΧΙΡΑΜ.

1.ΕΚΑΣΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ

2.ΕΚΑΣΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥ.

 

2)ΗΘΙΚΟΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ

Η ΗΘΙΚΟΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ εχει γίνει αντιληπτή από ολους τους μεγάλους Αναμορφωτάς του ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΥ ,που διήδον κάτω από τον μανδύαν του ΧΙΡΑΜ το ΜΥΣΤΙΚΟΝ ΤΟΥ ΤΑΓΜΑΤΟΣ που χωρίζεται σε 5 κατηγορίες ,σε 5 μέρη.

1ον ΜΥΣΤΙΚΟΝ

Με την ενέργεσιν του ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΟΣ ,ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ Ο ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ διδάσκει εις τους οπαδούς του,την παράδοσιν ολων των αρχαίων μεμυημένων .Την ύπαρξιν μιας και μόνης θρησκείας,της οποίας ολαι αι λατρείαι δεν είναι παρά εξωτερικαί εκδηλώσεις.

2ον ΜΥΣΤΙΚΟΝ

ΤΟ ΕΡΓΟΝ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΗΤΟΝ.

Θέλω να τονίσω ότι μ’ αυτό το εργο ασχολείται ιδιαίτερα η ερμητική και αλχημική Επιστήμη και θα παρακαλέσω ένα των φιλτ..αδ..να αναλάβει να μας αναπτύξει το κύριον περίγραμμα της ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ταύτης η να μας δώσει ορισμένας νύξεις περι αυτής.

3ον ΜΥΣΤΙΚΟΝ

Τόσον εις τον Αόρατον Κόσμον, οσον και εις τον ορατόν μια δράσις προκαλεί μιαν ισοδύναμην αντίδρασιν και υπάρχει απόλυτος ομοιογένεια μεταξύ φυσικών και ηθικών νόμων.Η κακία πάντοτε τιμωρείται και η Αρετη ανταμοίβεται.Τονίζεται ιδιαίτερα ο νόμος του ΚΑΡΜΑ και η τελειοποίησις της Ανθρώπινης καρδιάς.

ΤΕΤΑΡΤΟΝ ΜΥΣΤΙΚΟΝ

Παρα πολλοί ΤΕΚΤΟΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ Θεωρούν την περι ΧΕΙΡΑΜ Παράδοσιν ως ένα ΗΛΙΑΚΟΝ ΜΥΘΟΝ.Περιγράφουν δηλαδή την πορείαν του ΗΛΙΟΥ εις τον ουρανόν και που αναλογεί προς τα ΠΑΘΗ ΤΟΥ ΟΣΙΡΥΔΟΣ,ΤΟΥ ΑΤΤΥΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΙΘΡΑ Παραδόσεις αι οποίαι γράφησαν υπο των αστρονόμων Ιερέων με σκοπόν να περιγράψουν την οδυνηράν απώλειαν του ΗΛΙΟΥ υπο της γής.Πράγματι οι τρείς αχρείοι ΕΤΑΙΡΟΥ που πρόδωσαν τον διδάσκαλον των ΧΙΡΑΜ-ΑΒΙ και τον δολοφόνησαν αντιστοιχούν με το ότι επραξε ο ΤΥΦΩΝ απέναντι του ΟΣΙΡΙΔΟΣ.Ο ΧΙΡΑΜ  βαδίζει προς την θύραν της δύσεως δια να εξέλθει του ΝΑΟΥ.Την ιδια πορείαν ακολουθεί  ο ΗΛΙΟΣ ο οποίος ξεκινά την Πρώτην ημέραν της Ανοίξεως από του ζωδιακού σημείου του ΚΡΙΟΥ ΚΑΙ ΦΘΆΝΕΙ την τελευταίαν ημέραν του θριάμβου του κατά το θερινόν Ηλιοστάσιον οπότε και αποθνήσκει εις τον ζυγόν κατερχόμενος τον Ορίζοντα δια της θύρας της δύσεως.

Οι εννέα διδ..που οδεύουν προς αναζήτησιν του σώματος του ΧΙΡΑΜ αντιστοιχούν προς τους 9 αστερισμούς κατά την στιγμήν που ο ΗΛΙΟΣ δύει προς τον ΚΡΙΟΝ.Πέριξ του ΚΡΙΟΥ διακρίνομεν τον ΠΕΡΣΕΑ ,ΤΟΝ ΦΑΕΘΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΩΡΙΟΝΑ.Προς Βορράν βλέπομεν τον ΚΗΦΕΑ ,ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΟΩΤΗΝ.

Εις την Ανατολήν ανατέλλουν ο ΤΟΞΟΤΗΣ,Ο ΟΦΙΟΥΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΡΠΙΟΣ.Και τα 9 αυτά αστρα βαδίζουν μαζί με τον ηλιον και τον συνοδεύουν βήμα προς βήμα μέχρι της στιγμής της νέας εμφανίσεως του εις την ΑΝΑΤΟΛΗΝ.

ΤΟ ΠΕΜΠΤΟΝ ΜΥΣΤΙΚΟΝ ΤΟΥ ΤΑΓΜΑΤΟΣ

Αναφέρεται εις τον Αγώνα των Ενστίκτων προς την Ανθρώπινην θέλησιν

Ο Μύθος του ΧΙΡΑΜ  μας δείχνει αφ’ ενός την ΝΙΚΗΝ των πλανών και των παθών επι της αληθείας και της Αρετής και αφ’ετέρου τον θρίαμβον της Αληθείας και της Αρετής επι των Παθών και των  Πλανών.Δηλαδή δια να γίνω πιο κατανοητός ,ο ΧΙΡΑΜ φονεύεται υπο των τριών αχρείων εταίρων οι οποίοι αντιπροσωπεύπουν την ΦΙΛΟΔΟΞΙΑΝ ,ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑΝ (δηλαδή τις Πλάνες και τα πάθη)και αναστένεται από τον τάφον υπο των 9 διδ..και παριστάνουν τας αρετάς και τα  ΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ.

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΝ ΕΝΝΟΙΑ

Ο Μύθος του Χιράμ μας δεικνύει ότι ο ΘΑΝΑΤΟΣ προηγείται πάντοτε της Αναγεννήσεως  και ότι για να εξελιχθεί η ανθρώπινη ψυχή πρέπει πρώτα να αποθάνει.Εις την Συμβολικήν γλώσσαν λέγεται ότι ο Θάνατος είναι η θύρα της ζωής .Πρόκειται περί αληθείας όχι πολύ γνωστής αν και υπάρχουν  παλιά εμβλήματα που μας το υποδεικνύουν.

Πρέπει να εχετε υπ’οψιν σας φίλτ..αδ..και αδ..μου η ζύμωσις και η σήψις προηγείται πάντοτε της γεννήσεως και την προκαλεί.

Με μία λέξη δια να λάβει χώρα γέννεσις,πρέπει αι γονιμοποιαί αρχαι να αποθάνουν τρόπουν τινα,να διαλυθούν ,να διασπασθούν δια της σήψεως.Παράδειγμα ο κόκκος του σταριού που σας ανάφερα εάν δεν εσήπετο πως θα μπορούσε να διασπάσει τα περιβλήματα που τον περιέβαλον και να αναπτυχθεί;

Ο διακεκριμμένος ΤΕΚΤΩΝ συγγραφέας PAPUS στο περισπούδαστον σύγγραμμα του οσον αφορά την μελέτην και τον αποσυμβολισμόν του μύθου του ΧΙΡΑΜ μας αναφέρει τα εξής.<<Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΑΡΧΗ που προίσταται στην μεταλλαγή και καταστροφή των μορφών είναι γνωστή σε ολες τις ΘΕΟΓΟΝΙΕΣ και εχει διάφορα ονόματα όπως ΣΙΒΑ,ΑΡΙΜΑΝ,ΤΥΦΩΝ,ΣΑΤΑΝ,ονομάσθηκε θαυμάσια από τον FABRE D OLIVET ΜΟΙΡΑΙΟΝ.Το φοβερώτερον οπλο που μπορεί να προβάλει το ΜΟΙΡΑΙΟΝ εναντι της ανθρωπινης βούλησις,που γίνεται παντοδύναμη εξ αιτίας της ΘΕΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ της είναι Ο ΘΑΝΑΤΟΣ.Η μύηση σε κάθε εποχή εχει ένα μοναδικό σκοπό,να διδάξει εις τους ανθρώπους τον τρόπον εις τον οποίον ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ θα σταθεί ατρωπος μπροστά στας προσβολάς του ΜΟΙΡΑΙΟΥ και τελειούμενος ψυχικά,ηθικά και Πνευματικά Θα περάσει στην ΑΘΑΝΑΣΙΑ.

Σε κάθε του βήμα ο δόκιμος των μυστηρίων της Ελευσίνος απειλείτο υπο του ΘΑΝΑΤΟΥ και μόνον όταν ητο σε θέσιν να δειξει ότι ήτο έτοιμος να τον υποστεί,εφθανεν εις τας τελευταίας αποκαλύψεις.

Η παράδοση του ΧΙΡΑΜ μας υποδεικνύει την ανάλυση του ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥΤΟΥ, με την εικόνα του ΣΟΦΟΥ εκείνου ανθρώπου που  προτιμά να αποθάνει παρά να μαρτυρήσει το ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ και ο οποίος στην συνέχεια γίνεται ΑΘΑΝΑΤΟΣ.

                                                                           

                                               

                                         

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.