Τετάρτη 21 Αυγούστου 2024

Χάριν της Αλήθειας και της Αρετής στον Οίκο της Ένωσης.

 



Χάριν της Αλήθειας και της Αρετής στον Οίκο της Ένωσης.

Illuminati

 

Ο σκοπός της « Αδελφότητας » είναι η εγκαθίδρυση ενός Νέου Τρόπου Θεώρησης της Ανθρώπινης Οντότητας και της Κοινωνίας γενικότερα μέσω της επιστήμης, της τεχνολογίας και της οικονομίας, μιας τάξης που απορρίπτει κάθε μορφή αυθεντίας και δεσποτισμού,

Ο σκοπός ως εκ τούτου είναι διπλός: από τη μία, να εγκαθιδρυθεί η ισότητα και η ισονομία στην κοινωνία και από την άλλη, να επιφέρει δημοκρατικές και κοσμικές μεταρρυθμίσεις, περιορίζοντας τον ρόλο της εκκλησίας και  του θεσμού της βασιλείας και του πολιτικού καταναγκασμού.

Ο φωτισμός από τον Ήλιο του Ορθού Λόγου θα διαλύσει τα σύννεφα της δεισιδαιμονίας και της προκατάληψης. Η ανθρώπινη φύση θα καλυτερεύσει μέσα από την επανεκπαίδευση, μακριά από το κράτος και την οργανωμένη θρησκεία.

Η σωτηρία δεν βρίσκεται εκεί που οι ισχυροί θρόνοι υπερασπίζονται με σπαθιά, όπου οι καπνοί από τα θυμιατήρια αναδύονται στον ουρανό ή εκεί όπου χιλιάδες δυνατών ανθρώπων διασχίζουν τα πλούσια χωράφια της σποράς. Η επανάσταση που ετοιμάζεται να ξεσπάσει θα είναι στείρα αν δεν είναι ολοκληρωμένη «Πρέπει να εργαστούμε στα θεμέλια είχε πει ο Άνταμ Βάισχαουπτ ».

Τα θεμέλια λοιπόν στα οποία πρέπει να εργασθούμε είναι:

1.    Οικουμενική Γλώσσα (σκοπός είναι η Ελληνική γλώσσα να καταστεί όσο το δυνατόν πιο «επίσημη» γλώσσα των λαών, χωρίς να απαγορεύει τη χρήση των υπολοίπων τοπικών). «Έχουμε την υποχρέωση να εξετάσουμε την κατάστασή μας και ν’ αναγνωρίσουμε ότι αποτελούμε αναπόσπαστο τμήμα τού Ελληνικού Πολιτισμικού Κύκλου και γι’ αυτό ακριβώς, σ’ αυτές τις συνθήκες, το πρώτο που πρέπει να κάνουμε είναι να μελετήσουμε πολύ και καλώς την Ελληνική Γλώσσα...».

Το πλούσιο λεξιλόγιο της Ελληνικής γλώσσας θα δημιουργήσει και μία κοινωνία διεθνών συναλλαγών χωρίς παρανοήσεις ως προς την διατύπωση των όρων. Στην φιλοσοφία και τις επιστήμες τα βιβλία και οι ηλεκτρονικές ενημερώσεις όπου υπάρχει Ελληνική λέξη θα πρέπει ν’ αναγράφετε στην Ελληνική γλώσσα και όχι με λατινική γραφή και ιδιωματισμούς. Έτσι θα γίνει ανάγκη η γνώση της Ελληνικής γλώσσας. «Σήμερα, όποιος σπουδάζει την ελληνική γλώσσα, είναι βέβαιος ότι τρέφει το πνεύμα του με συστατικά μοναδικής επιλογής και της καλλίτερης ποιότητας...».

2.  Κοινό νόμισμα, το οποίο θα έχει δημιουργηθεί με σκοπό την ευημερία των ατόμων και δεν θα αποτελεί μέσο καταναγκασμού τους, ούτε αντικείμενο τοκισμού. Το νόμισμα αυτό πρέπει είναι νόμισμα αναφοράς συμφωνημένων και ρυθμιζόμενων ισοτιμιών των τοπικών νομισμάτων, των περιφερειακών Εθνικών νομισματικών συναλλαγών που θα χρησιμοποιούνται για την καθημερινή τους δραστηριότητα.

3.    Ασφάλεια για όλους.

Όπως το δέντρο μεγαλώνει στον καθαρό αέρα με τις δροσιές, έτσι και η αρετή μεγαλώνει στους σοφούς και δίκαιους ανθρώπους. (Πίνδαρος) Κοινό σύστημα ασφαλείας για όλες τις περιφερειακές ενότητες με κοινές πρακτικές και κοινούς νόμους, για την ασφάλεια της ζωής, της περιουσίας και της ελευθερίας λόγου - πράξης και μετακίνησης, κατανοητό και αποδεκτό απ’ όλους τους ανθρώπους,

4.   Πλήρης και συνεχής Πρόνοια για όλους. Κοινωνική πρόνοια, Ιδρύματα, και Νοσοκομειακή, ιατροφαρμακευτική παροχή, με διαφάνεια στις επιστημονικές προόδους της ιατρικής και της φαρμακευτικής επιστήμης. Καλυτέρα να κάνεις κάτι μικρό καλά, παρά κάτι μεγάλο και άσχημα. (Πλατών- Θεαίτητος 187e).


5.   Αποκέντρωση του Πλούτου και του Παγκόσμιου Εισοδήματος.

Το μέσον είναι η αναδιανεμητική λειτουργία των φόρων. Οριοθέτηση του μέγιστου πλαφόν πλούτου ανάλογα την παραγωγική δύναμη της Εθνικής περιφέρειας.

6.   Απόλυτη Ισότητα όλων ενώπιον των Παγκοσμίων θεσμών και των νόμων και ελευθερία στα φυσικά γενετήσια ένστικτα, που με κοινή συναίνεση θα ισχύουν υπό την εγγύηση και εποπτεία της Οικουμενικής Υπερεθνικής Δημοκρατικής Παγκόσμιας Συνομοσπονδίας των Εθνικών Κρατών.

7.    Διεθνής Οικουμενική Δικαιοσύνη. Συνολική καταστολή του εγκλήματος, της διαφθοράς της τρομοκρατίας και της τυραννίας, με την εφαρμογή ενός δικαίου ολιγοσέλιδου και κατανοητού από όλη την ανθρωπότητα, χωρίς νομολογίες και παρερμηνείες. Η δια της βίας επιβολή γραφειοκρατικών νόμων και διαταγμάτων, ακολουθείται από αίμα και δάκρυα. Οι νομικοί υπερασπιστές και οι δικαστές θα είναι κληρωτοί και ανακλητοί κρινόμενοι από συλλογικά όργανα εκλεγμένα και αμειβόμενοι από την Παγκόσμια Κυβέρνηση και όχι από Εθνικούς πόρους ή φυσικά πρόσωπα.

8.    Υγεία και άριστες συνθήκες Υγιεινής για όλους, με κοινές βασικές αρχές. Πρόληψη, εμβολιασμός, δωρεάν περιοδική γενική εξέταση για όλο τον πληθυσμό του πλανήτη..

9.    Διοικητική Αποκέντρωση του πληθυσμού και του Οικογενειακού Προγραμματισμού. Καταπολέμηση της αστυφιλίας, χωρίς αντίκρισμα στο επίπεδο εργασίας και ενασχόλησης, όπως σπουδές, να ισχύει η εντοπιότητα και εργασιακή δημιουργικότητα στην περιφέρεια.

10.   Τέλος στους κρατικούς φόρους οι οποίοι αποτελούν μέσα καταστολής , τα πρόστιμα και τις Διοικητικές Αρχές. Οι φόροι όμως πρέπει να εξυπηρετούν τις ανάγκες του συνόλου.

Κατά συνέπεια πρέπει να είναι δύο ειδών. Κοινοτικοί - περιφερειακοί και Εθνικοί - Ομοσπονδιακοί. Μία ιδιαίτερη ρύθμιση, τακτοποιεί τις συνδρομές των Εθνών στην Υπερεθνική Παγκόσμια Συνομοσπονδία Εθνικών Κρατών. Η οικονομική αυτοδιαχειριστική Διάρθρωση των Εθνικών Κρατών και η Συνομοσπονδιακή οργάνωση των Εθνικών κρατών μεταξύ τους, στην ανταλλαγή αγαθών, θα είναι το μοντέλο τις μικροοικονομίας των καθημερινών αναγκών.

11.    Απεριόριστη ελευθερία στη Γνώμη και την Έκφραση και πλήρη Πολιτικά Δικαιώματα για όλους στα πλαίσια της περιφέρειας και της εθνικής συλλογικής παρουσίας της Παγκόσμιας Οικουμενικής Συνομοσπονδίας. Η προώθηση της διαφώτισης μέσα από την φιλοσοφία και μορφοποίησης της Ανθρωπότητας με την εξάλειψη όλων των εμποδίων που η προκατάληψη και ο φανατισμός επέβαλλαν με την βία στους ανθρώπους.

12.   Ηθικολογία της ύπαρξης: Τερματισμός της πείνας, της φτώχειας, της επαιτείας, της πορνείας, της παιδικής εργασίας. Λέει ο Αριστοτέλης στα Ηθικά του: Η ευδαιμονία συλλαμβάνεται στο πλαίσιο των διαφόρων σκοπών που συνοψίζονται σε υπηρετικούς, υποτελείς και έσχατους και συνάπτεται αποκλειστικά με τον έσχατο σκοπό.


13.    Κατάργηση του δικαιώματος δημιουργίας περιουσίας των εκπροσώπων όλων των θρησκειών είτε σε ατομικό είτε σε συλλογικό επίπεδο. Η ήδη υπάρχουσα θα κατανεμηθεί στα Έθνη απ’ όπου προήλθε. (Δωρεές, Βασιλικές, Μοναρχικές, Αυτοκρατορικές παραχωρήσεις, συνδρομές, έρανοι και κληρονομιές). Τα ακίνητα των θρησκειών πέρα από τους λατρευτικούς χώρους θα γίνουν σχολεία, πανεπιστήμια και βιβλιοθήκες.

14.   Ελεύθερη πρόσβαση στην εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες απ’ όλους τους ανθρώπους, χωρίς διάκριση φύλλου, φυλής, κοινωνικής και οικονομικής θέσης.
Οι εκπαιδευτικοί από την πρώτη βαθμίδα μέχρι την τέταρτη- ανώτατη εκπαίδευση, θα είναι αμειβόμενοι από τα περιφερειακά ταμεία της αυτοδιοίκησης και δεν θα έχουν διοικητική υποτέλεια από κεντρικά υπουργεία.

Οι τυχών μεταθέσεις τους θα είναι στα όρια τις περιφέρειας που διδάσκουν.
Μετακλητοί δάσκαλοι και καθηγητές, από άλλες περιφερειακές ενότητες θα αμείβονται με τις ίδιες αποδοχές των συναδέλφων τους στην περιφέρεια που θα διδάξουν. 
Η ηθική της εκπαίδευσης θα διδάσκει να είναι ώριμοι οι νέοι, να μην αστυνομεύονται, να αναπτύσσονται πλήρως και πορεύονται χωρίς την καθοδηγητική κυριαρχία ιερέων και αρχόντων απέχοντας από την στείρα εξειδίκευση για το οικουμενικό όφελος. Η ελευθερία του λόγου στην διδασκαλία θα διασφαλισθεί χωρίς τον φόβο μετάθεσης και διοικητικών μέτρων της κεντρικής εξουσίας. Σε τακτά διαστήματα θα κρίνονται από εκλεγμένα σώματα της περιφέρειας για το έργο τους προάγοντας έλλογους ανθρώπους στην εκπαίδευση και μόνο, με δυνατότητα ανάκλησης τους. Όμως η καλλιέργεια της αρετής επιτυγχάνεται από τον συγκερασμό της φυσικής προδιάθεσης και της επαρκούς παιδείας. (Ηθικά Αριστοτέλης Νικομάχεια).

15. Δημιουργία κοινής Αστυνομίας και Στρατού με σκοπό μόνο την Ασφάλεια των ανθρώπων. Το πρωτότυπο για την δημιουργία κοινού στρατού θα είναι σαν την ειρηνευτική δύναμη του ΟΗΕ αλλά θα έχει με κοινή συμφωνία των Εθνοτήτων όλη την μαχητική δύναμη και τεχνολογία. Σε περίπτωση τοπικών συρράξεων θα επιβάλει την αναστολή των συρράξεων μέχρι να διευθετηθούν οι τυχών διάφορες των εθνοτήτων. Ο έλεγχός τους θα γίνεται από επιτροπές οι οποίες δεν θα διευθύνονται από τις πολιτικές ηγεσίες των οποίων τα μέλη θα είναι άμεσα ανακλητά, θα λογοδοτούν σε συλλογικά όργανα, εκλεγμένα και διαρθρωμένα στο σύστημα των Εθνικών «ισορροπιών».

Πεφωτισμένοι μου αδελφοί, η καθιέρωση και ίδρυση ενός ακόμα κολλεγίου, σπουδών και δράσης με τόσο σπουδαίους ανθρωπιστικούς στόχους, μας καθιστά υπόλογους στην οικουμενική ανθρωπότητα και ειδικά εμένα προσωπικά, ο οποίος ανάξια λόγω της απαίδευτης φύσης μου, καλούμαι να διευθύνω για το πρώτο διάστημα το παρόν κολλέγιο, φιλοδοξώντας, ότι, μπορούμε μαζί να συνεχίσουμε το ατελές έργο του διαφωτισμού της αναγέννησης και των εγκυκλοπαιδιστών με επικεφαλή τον Διονύσιο Diderot.
Ευχαριστώ την Αδελφότητα και τους νέους Πεφωτισμένους αδελφούς μου για την τιμή αυτή.

Είπον Πεφωτισμένοι μου Αδελφοί.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.